29 april, 2009

Avslut

I söndagseftermiddag avslutade jag mitt "kolonilottsengagemeng." Av olika anledningar.
Jag har möjlighet att "jordbruka" på flera ställen, och kände mig inte helt behaglig på "lotten" längre.
Det är ju ändå så, att jag faktiskt hellre gräver i jorden, än t.ex tvättar fönster. Det är dock ibland ett nödvändigt ont, så det var vad jag gjorde på måndagseftermiddagen efter bowlingen. Resultatet därav, är redan förträngt. Ett foto i hallen visade dock att jag blev trea i KM.
Jag har idag skön träningsvärk efter trädgårdsarbete, och braseldning lite i förväg, igårkväll.
Kvällen var som gjord för det, och jag njöt i nuet, även om det känns i musklerna idag.
Framöver är det bara nöjen som gäller.
Inbjudan till grillkväll torsdag. Marknad, och V5 trav på fredagkvällen. CCW engagement lördag och söndag. Inga fritidsproblem.
Kan inte bli bättre!

1 kommentar:

Brittis sa...

Det har varit full rulle i helgen, har jag förstått. Men det tycks inte gå någon nöd på dig. Ha det så gott.