10 april, 2009

Grattis!

Färjestad är Svenska Mästare i ishockey! Jag niger så kjolarna släpar för killarna som bjöd på en ooolidligt spännande kväll framför TV:n.
Nu är det bara att vänta till nästa säsong och hoppas att få se lite bra derbymatcher också.
Fotboll har aldrig varit lika roligt.
Fuskade visserligen lite i sporten en gång i tiden. Jag slutade efter att ha missat målet, trots att jag var ensam med målvakten. Inte nog med det! Vår målvakt fick benet avsparkat, och jag minns att chefen inte var vidare glad.
Idag har vi haft KM på bowlingen. Är inte nöjd, så det blir inga vidare kommentarer.
That's life! Det går upp och ner. Det är bara att komma igen precis som HV 71 säkert också resonerar.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Du får ¨å till det! Sparka av benet på målvakten! Ett ganska effektivt sätt att oskadliggöra målvakten, minsann.

Elvira sa...

Ja, det var tuffa tjejer på den tiden. Nu är jag varken det ena eller det andra.

Brittis sa...

Tur det. ;=)