03 augusti, 2009

CCW

Ja,så är det slut på det roliga för den här gången! Det är tyst i byn! Jag beundrar dessa män och kvinnor i sina "rullande ekipage!" Vilka bilar! Vilket intresse! Kompotten är som synes blandad, men alla har sin charm, och värdet ligger på olika plan.
Jag har haft en "skitkul" vecka och varit behjälplig vid några av evenemangen.
Trafikvakt på cruisingen, inträde på "Vattendagen," serverat kaffe på cykelrallyt runt Stumsnäs,och varit telefonsvarare åt Radio CCW. Allt lika roligt!
Träffat massor av glada, positiva människor. De flesta i alla fall!
Lite"spillgnäll" får man ju alltid räkna med.
Jag hoppas kunna dela med mig av lite fler bilder så småningom.
Jag störtgillar motormullret, så gammal jag är, men nu blir det väl att njuta av tystnaden ett tag framöver. Vi har ju en festhelg kvar. Marknaden!





Posted by Picasa

1 kommentar:

Brittis sa...

Du är verkligen i farten.