24 augusti, 2009

Lingonväder

Vilka underbara hösthelgdagar det har varit! Perfekt för att kolla in lingontillgången i skogen. Det finns, även om det är lite tidigt ännu. Plockade bara de mest mogna, som haft tillgång till sol, och jag är mycket nöjd. Vad vore vintern utan lingonsylt?
Hoppas kunna plocka några fler när jag kommer tillbaka. Jag ska nämligen ut och flyga och fara en vecka. Talar inte om vart, men Ni kommer säkert att få se var jag varit efter hemkomsten.
Ha det så bra tills vi ses igen!

Posted by Picasa

1 kommentar:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej och nu är du väl åter från din resa. Spännande att höra var du varit! Visst lovade jag er kepor från travet? Har du min mejladress? Annars kan du mejla dacing@spray.se och ge mig en adress!
Vi hörs - idag startar jag en av hästarna!
Carin