12 augusti, 2009

Min fransman

Efter åtskilliga timmars gnuggande, stog han till sist skinande blank framför mig, min lilla fransman.
Han har visserligen en del smärre skavanker, men vem har inte det med stigande ålder?
Det har varit lärorikt! Jag visste inte att det fanns så många förskönande preparat för honom. Att det för min del, finns "antiage" och "superlift," botox m.m. av olika fabrikat, det är jag ganska insatt i, men extreme nano tech cleaner, superwash, shampo med glanshöjande ämnen och avfettningsmedel!? Det låter ju faktiskt som det skulle kunna gälla för mig också.
Det sista finns det ju gott om på reklammarknaden, för både män och kvinnor, om man nu tror på de kurerna.
Jag gör det inte!
Jag är i alla fall nöjd med mitt jobb, och nu ska jag bara försöka hitta ett par begagnade dimljus till honom. Vi ska sedan tillsammans glida ut i augustimånens sken och tjusa!

1 kommentar:

Brittis sa...

Fransmän är väl för härliga!?