03 augusti, 2009

Sommarfinal

Ja, är det inte bilar så är det hästar! Glömde bort att vi hade Sommarfinal på travbanan ikväll.
Bra med publik och en fin kväll! Mysigt! Hade t.o.m. fem rätt x två. Tyvärr så var ju inte utdelningen den bästa, men så vadå? Jag vann på lotteriet, så jag är mycket nöjd med kvällen.
Ulf Olsson gjorde vad han skulle i V65 1, och jag fick tillsammans med övriga Moraanhängare möjligheten att lyckönska Moras tränare Harald Lyckner och Greger Artursson inför kommande ishockeysäsong. Heja Mora!
Imorgonkväll gäller fäbodbesök med Damklubben. Hoppas på fint väder då också!

2 kommentarer:

Brittis sa...

Många hästkrafter impar tydligen på dig.

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

När du skriver om fäbodvall kommer jag ihåg när vi var hos er. det var jättemysigt och på fäbodvallen så fint! Har en del fina kort därifrån.
Tack för att du gillar min blogg!
kram
Carin