31 januari, 2010

Prix d´Amerique

Posted by PicasaPrix d´Amerique är avslutat! Vinnare blev Oyonnax med Sebastian Ernault. Fransman förstås! Till de flestas överraskning! Va´då? Det är ju det, som är tjusningen med trav! Alla proffsnackare föll som bowlingkäglor! Vinnarodds på 172.50, säger det mesta. Jag gillar överraskningar! Trioodds på 31.295!!!! Waoh! Jag gillar som bekant fransmän!
Visserligen är killen på bilden ej fransman , men jag stormgillar honom ändå som synes.
Vi har inte Prix d´Amerique i Rättvik, men vi har Midsommartrav, och det är inte det sämsta. Ser fram emot sommarens tävlingar. Kom Du också!
Idag gick det med vinst på V65. Jag är kanonnöjd! Inga kommentarer när jag förlorar förstås. Spänning kostar alltid lite!
Kylan föranledde också storstädning av badrum, med nedmontering av badkarsfront bl.a.
Fick lov att tillkalla väntjänsten, för att få fronten på plats igen. Nu är i alla fall den avdelningen vårstädad. Toppen! För kallt för skidåkning i alla fall.
Annars har jag varit i Falun och badat i helgen. Har också spytt besvikelse över röstningen i Let´s Dance, som säkert fler med mig.
Imorgon bowlar jag igen och hoppas på samma flyt som idag!

Inga kommentarer: