15 januari, 2010

Let´s Tango

Ikväll var det tango på Let´s Dance. Jag gillar tangon! Den är så uttrycksfull i kraft och känsla! Jag kan inte dansa tango. Jag har dock ett oförglömligt minne i samband med tango dans. Det var på en resa med tre kompisar till Spanien, en gång för många år sedan.
Vi hamnade på ett dansställe där det visade sig att dom hade en danslärare som lärde ut tango under kvällen.
Gissa vem som stog först i kön? Se´n var det mest att försöka hänga med. Jag kunde ingen spanska och han dålig engelska. Jag lärde mig dock en sak!
Don´t look at me!
Vad sjutton han var ju snygg, och sedan skulle jag inte få titta på honom!?
För övrigt är jag helt faschinerad över tjejernas muskulösa ben i Let´s Dance. Snacka om snygga "spiror" alltså.
Konstigt! När det inte finns några "muskelknuttar" att titta på då spanar jag in tjejernas muskler.
Agnetas armar gillade jag! Där fanns i alla fall inget "gäddhäng!"
Kolla in det nästa gång! Fram med hantlarna tjejer!

2 kommentarer:

Taltrasten sa...

Grattis till bilden!!

Anonym sa...

Tänk att det bara är på TV man får se tango! Det är inte så vanligt annars.
/BM