01 januari, 2010

Gott slut!



Tillbaka på banan igen! Det har hänt en hel del se´n sist, men det är historia nu, så jag börjar på ny kula. Det är liksom läge för det med ett oskrivet år 2010 framför mig.

Jag har tidigare skrivit om "min lilla fransman," som jag tycker mycket om. Han har nya vinterskor, men krävde även nytt batteri när kylan slog till. Nu är han i toppform igen.

På årets sista dag bjöd han mig, och mina andra två fransmän, på skjuts till startplatsen för en premiär.

Jag har länge trånat efter den! Varken väder eller spår visade sig vara det bästa, men känslan var dessbättre!

Jag har fortfarande skaplig koll på "mina Rossignol," vilket gör mig så glad! Nu vill jag ha mycket mer snö, så jag och mina fransmän kan ge järnet i spåren!

1 kommentar:

Taltrasten sa...

VÄLKOMMEN TILLBAKA PÅ BANAN - bloggen alltså.