08 februari, 2009

Vilodag

Jag är helnöjd med helgen! Fredagens danskväll var i mitt tycke toppenbra! Bra musik och många "buggar" höjde pulsen rejält. Konditionsträning på dansgolvet är perfekt!
På lördagen hade jag träff med min älskade dotter. Hon lyckas alltid ge mig de rätta "kickarna".
Den här gången fick jag träningskläder. Skitsnygga! Lite välgörande örtte och även smink.
Tanken bakom presenterna är ju bara så rätt. Jag blev så glad!
På med träningskläderna "morsan"! Drick örtte för ditt välbefinnande, och snygga till "facet" så gott det går! Jag ska göra så gott jag kan, jag lovar!
Fick tillfälle att testa sminket redan på kvällen.
Dalatravet hade Travgala i Borlänge, och kompisen och jag hade fått möjlighet att närvara.
Folkligt, festligt med underhållning och god mat. Många två och fyrbenta vinnare korades och alla är verkligen beundransvärda. Ingen nämnd och ingen glömd!
Det blev sent! Idag har det varit viiiilodag hela dagen.

1 kommentar:

Brittis sa...

Jo minsann. "Kompisen" vaknade sent idag och när jag hade skottat färdigt hela gården stack hon ut huvudet genom dörren, blek, rufsig och ytterst yrvaken. Hon hade nästan inte sinnesnärvaro nog att bjuda mig på lunchkaffe. *ler*