06 februari, 2009

Redan freda´

Tiden har bråttom! Skidorna har fått vila under gråväderdagarna, och istället har det varit både data, bowling, dans och Line-Dance som gällt.
Jag har varit borta från Line-Dancen några gånger och det märks! Det gäller att underhålla "de grå" också. För att inte tala om koordinationen!
Coasterstep jazzbox,crossing twinkle, termerna haglar, och sedan ska man stå på rätt fot också!
Träning, träning och åter träning är vad som gäller.
Jag inser hur fort jag glömmer, och ska jag hänga med, ska jag vara med varje vecka. Det är kul, häftig musik, och bra för benskörheten sägs det med alla "stompar" i golvet. So, keep moving sister!
Datakursen börjar öppna en ny värld. Ju mer jag lär desto mer vill jag lära mig.
Jisses! Igår upptäckte jag bowlingspel på datorn också! Hur ska tiden räcka till?
Nu blir en tur till "torget med snurr". Ska hämta min inlämnade telefon som jag inte behärskade att inprogrammera. Det finns som tur är "Experter" till det.
Förhoppningsvis ska mina vänner slippa skrika: "Hallååååååå, är du kvar" i fortsättningen!
Ikväll dansar jag igen!

1 kommentar:

Brittis sa...

Du är då verkligen aktiv. Jag förstår att du inte hinner skriva.