12 februari, 2009

Jonas & Jive och nästäppa

Tillbaka på fast mark efter en Ålandssväng. Helt OK! Mycket tack vare orkestern Jonas & Jive!
Lyckligt överraskad! Visste ej att Jonas Höglund bytt band. Han har alltid varit en favorit! Tidigare medverkat i Mats Bergmans. Hoppas få återhöra dem i mars, då dom kommer till Dalarna. Välkomna!
Fick tyvärr en förkylning med mig hem. Kan det ha varit " Trosakillen" som smittade?
Han dansade i alla fall bra!
En bugg med min gode vän O. sitter alltid bra. Jag gillar det Fred Astaire sa:
"Att dansa är ett svettigt jobb"!
Har inte tid eller tålamod att vara varken snorig eller nästäppt!
Jag ska bowla på lördag. Skidorna ligger på is. Det är just nu tjugo grader utanför mitt fönster.
Tack för att det finns nässpray!

1 kommentar:

Brittis sa...

Så bra att du orkade ha trevligt trots förkylningen. Din kompis U är det värre med. Jag känner djupt med er båda.