11 november, 2009

Nederlag

Äntligen har jag hämtat mig efter brakförlusten!
Målsiffrorna mot Leksand tog ju ett tag att svälja. Allting tar ju lite längre tid med åldern! Hoppas det går bättre mot Borås borta ikväll. Matchen har börjat nu.
Förra lördagskvällen var nästan i stressigaste laget.
V75, körsång och dansband på TV:n. Datorn rapporterade hockeyn. Det var "blippigt" värre med dosan. Hästarna sprang som vanligt. Stefan gick vidare som plåster på såren.
I måndags var jag med kompisen till Falun. Hittade band till fåtöljen, som jag klädde färdigt, och levererade till Mora på tisdagen. Inte hundraprocentigt nöjd, men bättre än från början, och stommen var bra. Hoppas den kommer till nytta.

Läste att tillverkaren av svininfluensavaccinet kräver ansvarsfrihet för eventuella framtida biverkningar.
Danmark har tydligen gått med på kravet. Hur har Sverige gjort?
Vet ej vad att tro om den artikeln?! Skrämmande!

Mora leder just nu! Synsom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Mora skulle gjort som Leksand gjorde med sprutorna
bara att det håller i sig.Det är för vanligt folk nästa vecka.
CH

Anonym sa...

Hej!
Mora skulle gjort som Leksand gjorde med sprutorna
bara att det håller i sig.Det är för vanligt folk nästa vecka.
CH

Brittis sa...

ja, du är verkligen i farten. Ta´t lugnt!
Det låter kul med det där att kl om möbler. Men lite för bökigt i min stil.