28 september, 2009

Kontrollbesiktning

Vilken Lyckodag!
Jag, och min lilla fransman har varit på kontrollbesiktning idag.
U.a, trots att jag hade de nyinköpta dimljusen i bagaget! Hade ej hunnit få dit dem. Förstår egentligen inte varför jag kostade på de pengarna i onödan?
Nej inte alls! Allt pryder en skönhet, och han ska få dem vid tillfälle. Jag älskar honom, och eftersom han blev godkänd, får han följa mig ett tag till.
Helgen har jag annars tillbringat på, och i jorden till stor del. På tiden efter allt farande.
Lite piga till kompisen Zorro, lite trädgårdsarbete, lite träning, och massor med god mat förstås.
Lite vinst blev det på trav i helgen, så jag är helnöjd med både helg, och dagen idag.
Imorgon gör jag ett besök i Wasabyn.

1 kommentar:

Brittis sa...

Grattis till din pigga fransman.