15 september, 2009

Fan vill....

Fan vill ha mer och mycke´vill ha fler...
Kunde inte hålla mig idag. Solen sken på eftermiddagen,och jag tyckte det var väl sjutton om det inte ska finnas svamp i Dalarna också?
Drog iväg med min lilla vän och tänkte: " Carpe diem!"
Titta vad jag hittade! Alltid något, sa svinskiten när han såg Åmål!
Enligt alla tänkbara källor så är det röksvamp, det nedersta. Det ska bli som chips enligt expertisen.
Jag har testat. Lite annorlunda smak. Får väl se om jag har magknip inatt. Spännande!
Jag fick därtill 7 kg lingon så jag är helnöjd. Gillar hösten när det får vara sådana här dagar.
Gäller att ta tillvara dem.
Ikväll är det V65 med jackpott. Ingen brist på fritidssysselsättningar precis.
Tiden rusar ju iväg.
Håll tummarna ikväll! Det gör jag!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Brittis sa...

Vilken lyckad dag för dig! En sån är guld värd.