03 augusti, 2008

Punktering

Aktuellt läge är kylomslag och högläge av vä fot. Har förmodligen drabbats av överbelastning efter veckans hårdkörning.
Flera timmar på asfalt i sandaler, på dans ett par kvällar i välanvända buggskor,(törs inte tala om hur gamla dom är) och till sist skogsstövlar, verkar ha blivit lite för mycket för min vänsterfot.
Har svårt att kliva ner på hälen som ömmar värre än värst.
Ska höra med min "kroppsmekaniker" imorgon vad jag ska göra.
Tills vidare har min "bästis" ordnat fram kryckor åt mig i avlastande syfte.
Eftersom CCW-veckan är slut och vi får "coola" ner i byn, får jag väl försöka göra det också.
Vad är det man säger om ont krut? Någon som vet?

2 kommentarer:

Brittis sa...

.... fögås inte så lätt.

Nänä, ta det lite lugnt lilla gumman och umgås stilla med oss över en kopp kaffe eller ett glas vin i stället.

Brittis sa...

Hmm, ....förgås ... ska det va´