19 maj, 2009

Hundpiga



Tack och lov att foten blev bättre! Lite blå fortfarande men helt gångbar.
Jag vet ej hur det hade gått att vara hundpiga annars. Jag har gått och motionerat i två dagar nu, så jag tycker kompisen skulle vara trött. Icke!
Blicken säger lek mer med mig! Han går ej trötta ut tror jag. Han har visserligen sovit lugnt och tyst på nätterna, så det kan jag ej klaga på. Att däremot bli purrad klockan hav sex, sex på morgonen tillhör ju inte mina vanor precis.
Jag gick nog mer eller mindre i sömn första morgonen, eftersom jag till sist upptäckte att jag inte hade glasögonen på mig.
Det har gått bra, och att han gillar pannkaka bättre än "kulor" det vet jag.
Undrar vad "matte" tycker om det?
Men! Vi behöver ju inte tala om det för henne kompis!







1 kommentar:

Brittis sa...

Är du botad från allt vad heter hundköp nu?
Jag är i alla fall glad att jag är botd från den sjukan.