05 mars, 2009

Redan Torsdag

Så det kan bli´!
Ett besök hos läkare på tisdagseftermiddagen resulterade i en akutremiss till lasarett för provtagning.
Det blev sent på kvällen innan alla prover var tagna. Svarsutlåtande fick vänta till morgondagen, och jag fick lov att övernatta.
En erfarenhet med både positiva och negativa synpunkter.
Jag är imponerad av teknikens framfart. Vad gäller bemötande, hörde jag uttalanden och upplevde uppträdanden, som störde mig. Saknade empatin.
Jag blev i alla fall fysiskt friskförklarad!
Hur det står till med resten kan man ju undra? Jag vet ju att kompisarna också gör det ibland.
Tyvärr fick jag inget utlåtande på det! Kontonumret till bensinkortet var bara borta ur mitt minne, men hem kom jag i alla fall.
Imorgon hoppas jag dansa igen.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Hörde att du är i full gång igen. När ska du börja ta det lugnt? "Ta en paus".

Elvira sa...

"Hoppsan"! Det satt bra va?

Brittis sa...

*S*