17 mars, 2009

Helgunderhållning




Länge se´n sist!
Till att börja med! Tack snälla, snälla Malena för att Du finns och vann!
Jag trodde ett tag att jag skulle få samma känsla som jag hade när jag var magsjuk.
"Jag mår illa!" (en annan Uggla)
Jag slapp den! Kan härmed meddela att jag mår toppen igen. Ett kilo lättare är ju också ett plus!
En lång promenad på söndagsförmiddagen. Bilderna ger kanske en fingervisning om att det kommer att dröja ett tag innan tussilagon sticker upp dessvärre.
På eftermiddagen blev det besök i Bingsjö kyrka, där Kyrkokören Bellatrix medverkade vid gudstjänsten. Imponerande skönsång med varierande repertoar.
En underbar stund här på jorden.

Måndag igen och bowling med tillfredsställande resultat. Scotch Double på kvällen med plats på tio i topplistan.

Idag besök av datagurus! Alltid lika roligt!

1 kommentar:

Brittis sa...

Det här inlägget blev väl bra? Nu kommer vi nog att få se fler bilder från dina utflykter.