28 mars, 2009

Modevisning m.m.

Tisdagen bjöd på strålande sol och jag bara njöt på morgonpromenaden.
Igår (fredag) bjöds på snöväder när jag gick hem i natten. Det varierar sig vårvädret!
Jag hade tittat på Let´s Dance hos kompisar.
Det är slut på det roliga nu! Magnus är i mitt tycke en värdig vinnare. Han var inte min favorit, men jag beundrar hans sätt att kontrollera sina muskelkilon på dansgolvet.
Grattis till min favorit Morgan som tröst idag! Han har namnsdag nämligen.
Annan typ av underhållning var det på torsdagkvällen.
Modevisning av ortens klädes, sport och skoaffär samt presentation av "Gör om mig tjejen."
Mycket snygga vår och sommarkläder fick det naturligtvis att suga i "shoppingtarmen."
Dessvärre blir det inget av med det! Min "fransman" har nämligen fått nya framhjulslager och lagad ljuddämpare.
Det är bara att hoppas på bättre tider! Jag flyttar fram en timme till att börja med, så får vi se om det gör någon skillnad.

Inga kommentarer: