06 augusti, 2011

CCW vecka 31

Just nu ösregnar det över Rättvik. Konstigt! Det har varit en strålande CCWvecka och vädrets makter har helt klart varit med oss.
Man har cruisat med massor av olika bilar, åkt traktor, truck, cyklat, badat, grillat, badat, dansat under bar himmel. T.o.m. under V75travet höll det uppe trots att det ett tag såg lite oroande ut.
Underbart!
Jag är imponerad över att allt gått så bra med så mycket folk i byn.
Dom som vill klaga får skaffa sig en egen klagomur att klaga vid.
Själv har jag njutit av allt jag varit med om under veckan.
Jag har varit funktionär på en del av arrangemangen , och har upplevt glada miner och positiva människor.
Jag har dansat till Lasse Stefanz. Badat i en liten fin vik.
Varit på V75, och sett toppenkuskar och många fina hästar.
Livet kunde inte ha varit bättre för min del än under den här veckan.
Hoppas Ni som varit hos oss och även Rättvikarna haft en upplevelserik vecka.

Nu får vi återgå till det normala Rättvik ett tag.
I alla fall fram till marknaden






Posted by Picasa

Inga kommentarer: