26 april, 2010

Predator Lavec

Idag blev det lunchtrav i Rättvik istället för bowling för min del! Jag vilar på lagrarna se´n sist. Jag tycker själv att jag gjorde bra ifrån mig med en fjärdeplats.
Daniel Olsson snuvade mig på V4-an! Sh-t! Han vann med Vino Paulino i första löpet, där Oliver Gene med Leif Witasp, svek som favoritspelad.
Det blev i alla fall en skön eftermiddag med fina hästar och även kuskar. Ulf Olsson styrde ju Rättvikshästen Aldemarin till vinst.
Grattis till "lökteamet" och kusken.
Rixhästen Predator Lavec med Kajsa ledde, som synes på bilden, men blev slagen på mållinjen.
En hedrande andraplats igen är väl ok, men det var ju så nära vinst.
Kom igen Kajsa, och fortsatt Lycka till med Predator Lavec!

Posted by Picasa

1 kommentar:

Brittis sa...

Snart kommer vinsten, ska du se.