02 juni, 2009

Helge Gul

Redan tisdag! Helgen bara försvann och bjöd på blandad kompott. Höjdpunkten var Peter Carlsson och Blå grodorna i Dalhalla. Senast såg jag dem i Falun i oktober. Lika se och hörvärda, denna gång.
Läs gärna Jessica Dalmans rescention i FK 29/5. Jag instämmer helhjärtat!
Tack för den morsdagspresenten med tillhörande sallad och ädel dryck!
Tårta erbjöds av "kvarterets konditor" på måndagen, så jag blev inte utan den heller.
Idag lunchtrav! Två vinster, en andra, och en tredjeplats, gör i mitt tycke Ulf Olsson till dagens vinnare, förutom mig själv förstås.
Jag säger bara Helge Gul, Jättekul!
Min Clivia blommar också som synes.
Kan ej begära mer av en "vanlig tisdag".




Posted by Picasa

2 kommentarer:

Brittis sa...

Härligt!

Brittis sa...

Grattis till din första slideshow på bloggen.