06 november, 2011

Humörsvängningar

Inga miljonvinster lyfter dimman som ligger över byn.
Kusarna springer inte som jag tror och vill. Jag har förmodligen för litet badkar!
Trotsade gråvädret och gav mig ut på långpromenad på förmiddagen.
Gick via kyrkan och tände ljus för förlorade vänner.
Lite sorgsen vandrade jag sedan vidare hemöver.
Väldigt mycket hundar i farten!?
Drogs med av hundskall och hundförare och befann mig plötsligt på agilitytävling.
Jisses! Vilket liv, vilket glädje!
Har aldrig sett en sådan hundtävling och blev mäkta imponerad! Hur roligt som helst att se hundarnas inlevelse och kunnande, samt samspelet mellan hund och förare.
Skitkul!
Dysterhetens slöjor skingrades snabbt av sportens tjusning.
Jag fortsatte hemåt med upplyft sinne trots gråväder och lövlöshet

Inga kommentarer: