02 november, 2011

Avslutat kapitel

Idag avslutade jag ett kapitel i mitt liv!
Jag skänkte slalom grejorna till Erikshjälpen. Skidor, pjäxor och stavar.
Har faktiskt åkt en del tidigare, men nu håller jag mig till längdskidor.
Dom står och väntar, och jag hoppas det blir snö så småningom.
Vad jag har gjort mer? Inte mycket!
Jo, jag har sett en film för säkert tionde gången. Jag njuter lika mycket varje gång!
Jag bara älskar den filmen!! Dirty Dancing från 1987, med Patrick Swayze och Jennifer Grey.
Det kallar jag "gnussa"! Underbart att se vilken muskelkontroll. Jag njuter!
Det blir mer av den varan ikväll. Muskelkontroll alltså.
V64 med fina hästar och kuskar! Ska göra som Micke, provköra i badkaret nu och plocka ut vinnarna.
Vem vet!
Det kanske blir början till ett nytt kapitel i livet!?

Inga kommentarer: