22 oktober, 2011

Turkiet Manavgat Pamukkale

Här på Astoria Elite Resort har jag, och några vänner tillbringat några dagar. Här fanns allt du vill ha serverat.
Vi åkte buss till Pamukkale, där vi övernattade en natt. Tyvärr regnade det vid rundvandringen, så den blev kort. Jag var där -98 och såg nu att det har tagit hårt på klippformationerna sedan dess.
Massage och magdans på kvällen fick uppväga den längre rundvandringen. Det satt inte illa och var skoj!
Det blev t.o.m. vattengympa i varmvatten poolen!
Besöket på mattillverkningen var som vid tidigare besök fascinerande. Även skinnfabriken var helt ok.
Vi gjorde också på eget bevåg ett besök i Side dit det var ca två mil. Där vill jag bo nästa gång jag åker till Turkiet. Det kändes som om man var för mycket hänvisad till resebyråns utflykter, eftersom hotellet låg så på sidan om på något vis.
Tror det är så på "All inclusive" hotellen och det är väl bra för dom som gillar det!

Annars var det sol, bad och mat som gällde. Ni kan ju "kolla" efterrättsbordet, så förstår ni varför jag trodde vågen vid hemkomsten fått fnatt!
Nu blir det andra bullar!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: