25 maj, 2013

Thermal

 Här är min nya en tusendelshäst Thermal.
Ett treårigt sto efter ingen mindre än Scarlet Knight.
Mor hette Amazing Photo.

Jag håller ännu lite koll på Querida, fjolårets tredjepristagare i Rikshästen som jag var delägare i då.

Thermal är i år Hälsinglands Rikstravhäst och tränas av Stefan Arvidsson med Bollnäs som hemmabana.

Det är "mycket häst just nu"med V75 och Elitlopp.
Tyvärr får jag inte vara med där.

Jag nöjer mig med , och ser med spänning fram emot
torsdagen nästa vecka.
Då premiärstartar nämligen Thermal på Bollnäs med Per Lindroth som kusk.
Gissa vem som då blåhåller tummarna.
Såå spännande att få se vad hon kan prestera.
Önskar Thermal, Stefan  o Per stort LYCKA TILL!!!




Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

They want to look romantic and they want to have a romantic memory.

The quality of the cut will decide the stone's brilliance, because more light will be reflected. There are many qualities to a diamond ranging from your basic low to high quality, and thankfully all qualities please women, but of course if they catch eye of a bigger an better one, there original thoughts will soon change, especially for the lucky few were money is no object.

Have a look at my web blog; pink diamond engagement rings